Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ламбда сонда 146 1.7 16в

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с ламбда сонда 146 1.7 16в

    здравеите!!прецака ми се ламбда сондата!кажете от каде да си купа.някои от вас има ли представа колко пари е?тук в техни4ескиа справо4ник намерих info, но цените не ги открих ,а и не знам каде се намира това. помагаите!!!!!!!!!!
    146 1.7 16v

  • #2
    здравей колега.ми първо с колко крачета ти е сондата?във Ванто са по /около/200 лева.иначе универсалните са по 140 -150 лева/но пак зависи с колко крачета е.мойта на 1,6 боскер с четири крачета /във Ванто срува 193 лева/,а аз си сложих универсална за140 /френска с 3 месеца гаранция/.Успех
    ' 99 Lancia Delta TD-Super Economy

    Comment


    • #3
      Първо обаче се убеди че проблема е в ламбда сондата.
      2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
      CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

      Comment


      • #4
        Универсални ламбди сонди

        Имам универсални сонди на Japan Parts японски .Със 1 и 2 кабела е 60лв. а със 3 и 4 кабела са по 80лв. Пиши ми на е-майла : adventurecarbg@abv.bg
        Наричат ги универсални , понеже могат да се монтират на почти всички видове мотори , трябва само да си прехвърлиш кабелните клеми от старата си сонда .

        Comment


        • #5
          batvas проблема е сондата ,така поне ми казаха,като ми напраиха диагностика.
          146 1.7 16v

          Comment


          • #6
            благодаря на вси4ки!!!!
            146 1.7 16v

            Comment


            • #7
              Същия проблем. Съвет за ламбда сонда?

              Японските са 86 лв.
              Немски "Кайзер" - пак толкова.
              Бош - 175 лв.
              Пак Бош 250-270 лв.

              Та сега, предполагам, че скъпия Бош е оригиналната сонда, евтиния е правен някъде в Туркистан или Зимбабве, а японските ги водят за не много надеждни.

              Коя да взема? Скъпата не ми е по джоба. Колебая се между евтиния Бош и другите два вида, разликата е 100 лв. обаче.

              Споделете мнение и съвети, благодаря предварително!
              Xa-uBaH
              ========================
              във Варна кара Alfa 146 TS, 16v, 97 г.
              Напоследък карам повече Корсата

              Comment


              • #8
                Re: Същия проблем. Съвет за ламбда сонда?

                Първоначално публикувано от Xa-uBaH
                Японските са 86 лв.
                Немски "Кайзер" - пак толкова.
                Бош - 175 лв.
                Пак Бош 250-270 лв.

                Та сега, предполагам, че скъпия Бош е оригиналната сонда, евтиния е правен някъде в Туркистан или Зимбабве, а японските ги водят за не много надеждни.

                Коя да взема? Скъпата не ми е по джоба. Колебая се между евтиния Бош и другите два вида, разликата е 100 лв. обаче.

                Споделете мнение и съвети, благодаря предварително!
                Отиваш на моргата и за 20-30 лв отнасяш една бошова оригинална слагаш проверяваш и караш.
                97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                Comment


                • #9
                  За стара сонда

                  За стара сонда всички познати ми казаха въобще да не си помислям, по принцип се купувала нова.

                  Защото ако не стане от 1 път с цената на ремонта и диагностиката го докарваш като за нова от евтините.
                  Xa-uBaH
                  ========================
                  във Варна кара Alfa 146 TS, 16v, 97 г.
                  Напоследък карам повече Корсата

                  Comment


                  • #10
                    Re: За стара сонда

                    Първоначално публикувано от Xa-uBaH
                    За стара сонда всички познати ми казаха въобще да не си помислям, по принцип се купувала нова.

                    Защото ако не стане от 1 път с цената на ремонта и диагностиката го докарваш като за нова от евтините.
                    Какъв ремонт? развива се старата и се завива новата като се зачисти мястото добре даже и буксите ще съвпаднат. Що се касае за диагностиката ти и нова да сложиш ЗАДЪЛЖИТЕЛНО пак се ходи
                    Как може сонда да струва 90 лв? 20-25% надценка магазин, 10-15% дестрибутор 5% вносител , мито ДДС, транспорт е колко стана Баси КИТАЙските менти? Все ми е на ума че ще кара повече от сек.хенд!

                    Аз се договорих ако не действа да взема друга и само за проверка на сонда не би трябвало да те таксуват като за цялостна диагностика .
                    97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

                    .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

                    Comment


                    • #11
                      Re: За стара сонда

                      Първоначално публикувано от Xa-uBaH
                      За стара сонда всички познати ми казаха въобще да не си помислям, по принцип се купувала нова.

                      Защото ако не стане от 1 път с цената на ремонта и диагностиката го докарваш като за нова от евтините.
                      ако имаш канал или крик, "ремонта и диагностиката" са ти 0лева

                      за едната гайка ...

                      но иначе, земи си БОШ евтиния ....
                      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                      Comment

                      Working...
                      X